Miło jest nam poinformować, że z dniem 16 Llipca 2018 uruchamiamy  program lojalnościowy - BILETERIA CLUB. Program skierowany do naszych stałych klientów, gdzie premiować będziemy częste przejazdy z  Przewoźnikami zrzeszonymi w naszej sieci.

Premiujemy Twoją Lojalność - 500 punktów na start!

Z myślą o naszych pasażerach stworzyliśmy program, w którym za każde zakupy dokonane poprzez zarejestrowane konto użytkownika będziemy przyznawać punkty, które będzie można wymieniać na darmowe przejazdy!



JAK PRZYSTĄPIĆ DO PROGRAMU CLUB?
  1. Jeżeli nie posiadasz konta użytkownika w naszym systemie zarejestruj się i zaznacz podczas rejestracji, że chcesz przystąpić do programu.
  2. Jeżeli posiadasz konto w naszym systemie zaloguj się, wejdź w zakładkę ustawienia prywatności i zaznacz zgodę na udział w programie.

Pasażerowie, którzy posiadają już konto nie muszą ponownie dokonywać rejestracji konta. Wystarczy aby wyrazili chęć przystąpienia do programu BILETERIA CLUB poprzez zmodyfikowanie ustawień prywatnośći swojego konta. W tym celu należy zalogować się na własne konto, wejść w zakładkę "ustawienia prywatności" zaznaczając pole chcę wziąć udział w Progamie i zapisanie zmian..Od momentu przystąpienia do programu punkty będą gromadzić się na Twoim koncie.


NAJWAŻNIEJSZE ZASADY DZIAŁANIA:
  • Program przeznaczony dla osób posiadających zarejestrowane konto użytkownika
  • Aby przystąpić do programu należy wyrazić zgodę na udział w programie
  • Za każdą wydaną złotówkę na bilety dajemy 10 punktów
  • Każde zebrane 100 punktów warte jest jeden złoty
  • Aby otrzymać punkty za kupowane bilety należy przed dokonaniem zakupu zalogować się na własne konto (w przeciwnym wypadku zakup zostanie sklasyfikowany jako anonimowy i punkty nie zostaną przyznane)
  • Punkty za bilety będą dopisywane automatycznie do konta po wykonaniu usługi przejazdu
  • Po zebraniu wystarczającej liczby punktów pasażer może wymienić posiadane punkty na kupon na darmowy przejazd
  • Aby otrzymać darmowy kupon na wybrany przejazd należy w ostatnim, 4 kroku zakupowym "podsumowanie" wybrać bilety, które chcemy wymienić za punkty. A następnie przejść do PayU i uiścić opłatę transakcyjną 1 zł (opłata jest pobierana niezależnie od ilości kupowanych biletów)

KORZYŚCI:
  1. 500 punktów na start za udział w programie
  2. Każde zebrane 100 punktów daje pasażerowi 1 zł w ramach programu
  3. Dajemy punkty za wszystkie kupione bilety! (normalne, promocyjne, z ulgami handlowymi)
  4. Program łączy się z promocjami! Oznacza to, że bilety będące w promocji również możemy zrabatować posiadanymi punktami 
  5. Bieżącą ilośc punktów można łatwo i szybko sprawdzić logując się na własnege konto i przechodząc w zakładkę Program Lojalnościowy
  6. Im więcej kupujesz tym więcej punktów jest dodawane do konta

OGRANICZENIA
  1. Za bilety, które zostaną zwrócone punkty nie będą naliczane
  2. Kupony na darmowy przejazd nie podlegają zwrotowi ani możliwości zmiany daty wyjazdu
  3. Z programu wyłączone są kursy wakacyjne przewoźnika INTER (połączenia nad morze oraz w góry)


INSTRUKCJA DZIAŁANIA PROGRAMU BILETERIA CLUB

Jak wymienić zdobyte punkty na bilety? (kliknij poniższy temat aby rozwinąć)



Od ilości zgromadzonych punktów zależy jakie bilety można nabyć za posiadane punkty. Im niższa cena biletu tym mniej punktów potrzeba, aby wymienić dany bilet za posiadane punkty (punkty w ramach programu lojalnościowego można zamieniać również na bilety promocyjne)
Ilość punktów jaką otrzyma klient za bilety będące w koszyku widoczna jest podczas zakupu w prawej części ekranu w sekcji: "Moje Zamówienie"

(patrz obrazek poniżej)


1. Kupując bilety jako zalogowany uczestnik - w ostatnim kroku zakupowym (krok 4 podsumowanie) znajdziesz informacje o programie BILETERIA CLUB w tym liczbę zdobytych punktów, które posiadasz, a także ich wartość w przeliczeniu na złotówki.
Jeżeli na koncie zgromadzona będzie wystarczająca ilość punktów, aby wymienić je na darmowy przejazd - guzik "wybierz" przy danym bilecie stanie się aktywny (patrz obrazek poniżej)
 


2. Po kliknięciu aktywnego przycisku wybierz bilet w koszyku zostanie zrabatowany do ceny 0 zł. Następnie należy przejść do PayU i uiścić opłatę transakcyjną (1zł). W przypadku posiadania innych biletów w koszyku, nalezy również opłacić pozostałą część zamówienia.


3. Po opłaceniu kupon na darmowy przejazd pojawi się w nowym zamówieniu.


Zgromadzoną ilość punktów można sprawdzić logując się na własne konto i przechodząc do zakładki "Program lojalnościowy"

UWAGA: Należy pamiętać, że punkty będą dopisywane do konta 5h po wykonaniu danego przejazdu. (patrz obrazek poniżej)
 


Zpraszamy do zapoznania się z regulaminem Programu Lojalnościowego w wersji PDF ,,BILETERIA CLUB" >>>

Cookies:
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Informacja o Twoich danych:
Drogi Użytkowniku,
25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
Administratorem Twoich danych osobowych jest BILETERIA, 40-091 Katowice ul. ks. Piotra Skargi 1 REGON 365457395 (dalej: BILETERIA" ). Jesteśmy firmą obsługującą sprzedaż internetową biletów przewoźników INTER i UNI BUS. Pozyskaliśmy Twoje dane osobowe od Ciebie, podczas korzystania przez Ciebie z usług BILETERIA" wymienionych powyżej.

Co to są dane osobowe oraz jakie dane przetwarzamy?
Dane osobowe to każda informacja dotyczącą osoby fizycznej pozwalającą na określenie w sposób pośredni lub bezpośredni tożsamość tej osoby. Dane te są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie ze stron internetowych, serwisów sprzedażowych w tym zapisywanych w plikach cookies oraz w podpisanych umowach . Przetwarzanie danych osobowych to operacje wykonywane na danych osobowych, a zwłaszcza zbieranie, utrwalanie, przechowywanie, opracowywanie, zmienianie, udostępnianie i usuwanie danych. Przetwarzamy następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres email, adres IP, numer telefonu oraz dane osobowe uprawniające do korzystania z ulg handlowych i ustawowych.

Dlaczego pozyskujemy i przetwarzamy dane?
Twoje dane osobowe zostały pozyskane w związku z zawarciem umowy/lub wypełnionym formularzem/ jak i w trakcie wykonania umowy, będą przetwarzane w następujących celach:

  • realizacji usług przewozowych 
  • prowadzenia działań marketingowych, na których przetwarzanie mamy Twoją zgodę
  • zmian, zwrotów i operacji dodatkowych dotyczących zakupionych biletów
  • procesów reklamacji i innych usług (np: wynajem samochodów)

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?
Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. BILETERIA przetwarza Twoje dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. b), c) lub f) w celu umożliwienia nam realizacji umowy, którą z nami Zawarłeś lub do realizacji czynności, które nam Zleciłeś przed zawarciem Umowy, w szczególności:

  • umożliwienia nam weryfikacji, że nabyłeś bilet na przewóz realizowany przez nas lub zarezerwowałeś u nas miejsce noclegowe;
  • umożliwienia nam weryfikacji, że przysługują Ci ulgi na których opiera się wybrana przez Ciebie opcja zakupu biletu;
  • umożliwienia nam poinformowania Cię o opóźnieniach oraz zdarzeniach dotyczących przewozu;
  • umożliwienia nam wystawienia Tobie dokumentów księgowych;
  • umożliwienia nam rozpoznania Twojej reklamacji na świadczone przez nas usługi.

Dodatkowo podstawą prawną jest niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora np. takich jak udzielenie odpowiedzi na Twoje pisma i wnioski.

W przypadku wątpliwości co do prawidłowości przetwarzania Twoich danych osobowych, masz prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do organu nadzorczego. Okres przetwarzania Twoich danych osobowych jest uzależniony od celu w jakim dane są przetwarzane jednakże zapewniamy Cię, że nie przetwarzamy Twoich danych przez okres dłuższy niż jest to potrzebne do realizacji celów przetwarzania.

Komu możemy przekazać dane?
Twoje dane mogą być przekazane podmiotom przetwarzającym dane w związku ze zleconymi przez nas usługami, do Przewoźników, którzy będą realizować usługi przewozowe oraz podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby podmioty z nami współpracujące w sposób rzetelny i zgodny z prawem chroniły Twoje dane osobowe, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Jakie Masz prawa w stosunku do swoich danych?
Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Jeśli oparliśmy przetwarzanie danych osobowych o Twoją zgodę - Masz także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Twoich danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem. Zgoda jest niezależna od czasu w jakim Korzystasz z usług, obowiązuje do jej odwołania. Udzielenie zgody oznacza możliwość otrzymywania dostosowanych do Ciebie potrzeb informacji marketingowych i ofert dotyczących produktów i świadczonych usług na podany adres e-mail lub numer telefonu, jak również uprawnia do kontaktów telefonicznych.

Formularz zgody:
W związku z powyższym, zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych oraz celach analitycznych, moich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przeze mnie ze strony internetowej, w tym zapisywanych w plikach cookies, również po rozpoczęciu obowiązywania RODO (czyli po 25 maja 2018 roku).

Podanie danych jest warunkiem zawarcia umowy, bez ich podania umowa nie może zostać zawarta.

Wyrażenie tej zgody jest dobrowolne i można ją wycofać w dowolnym momencie z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.

Zgadzam się